Κατερίνα Βαμβακάρη: Η υγεία είναι πάνω απ΄όλα

2345

 

Επιτακτική πια σήμερα η ανάγκη  υιοθέτηση ενός ασφαλέστερου και υγιεινότερου  τρόπου διατροφής.

Οι βιομηχανίες τροφίμων αυξάνουν τα κέρδη τους από την δική μας  « αμέλεια»  ή  « λαιμαργία» σε βάρος της υγείας μας.

Ο τρόπος ζωής και διατροφής είναι δυνατόν να αλλάξει θετικά την εξέλιξη της ζωής μας.

Μείωση των καρδιοπαθειών, της παχυσαρκίας, της υπέρτασης, της αυξημένης χοληστερίνης, του σακχαρώδη διαβήτη.

Αναγκαιότητα μόνιμων αλλαγών διατροφής  για τα έχουμε καλά αποτελέσματα και να ζούμε χωρίς φάρμακα και προβλήματα υγείας.12662421_10205363161229675_7738385955724871442_n

Από την θεωρία στην πράξη:   

Προτείνουμε 5 προγράμματα Αλλαγής Τρόπου Ζωής

Διακοπή καπνίσματος ( αν είστε καπνιστές)

Υγιεινή καθημερινή διατροφική σίτιση

Διαχείριση και αντιμετώπιση του άγχους

Μέτρια σωματική δραστηριότητα

Τακτική ιατρική παρακολούθηση

Η διακοπή του τσιγάρου είναι επιβεβλημένη ανάγκη. Πρωταρχική σημασία στην  επιλογή της κατάλληλης θεραπευτικής αγωγής  από ειδικούς ιατρούς, εναλλακτικές θεραπείες, ψυχολογικές προσεγγίσεις, μηχανικές πρακτικές.

Η διατροφή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής αντιμετώπισης για την καλή υγεία.

Καταργείστε να τηγανίζετε τα φαγητά.

Μειώστε στο ελάχιστο την κατανάλωση ζωικού λίπους

Ελέγξτε την κατανάλωση του αλατιού

Μειώστε την κατανάλωση γλυκών, τυποποιημένων σκευασμάτων, ποτών και  προϊόντων με χρωστικές ουσίες.

Βρείτε διεξόδους τη στιγμή που το άγχος σάς έχει κυριεύσει. Κάντε ένα μικρό περίπατο ή ακούστε ήπια μουσική ή πιείτε ένα ζεστό αφέψημα. Ακόμα και επικοινωνήστε με φίλους σας. Αν δεν μπορείτε να το αντιμετωπίσετε μαζί με έναν ειδικό ,αγοράστε βιβλία με θέματα διαχείρισης άγχους , κάτι από αυτά τα γραφόμενα θα σας βοηθήσει.

Η σωματική δραστηριότητα είναι ένας βασικός βοηθητικός παράγοντας για βελτίωση ψυχικής ,σωματικής υγείας. Η μέτρια δραστηριότητα μπορεί να γίνει από  όλες τις ηλικίες. Περπάτημα, κολύμπι και βόλτες είναι δραστηριότητες που βοηθούν το καρδιαγγειακό σύστημα του ανθρώπου με πολλά πλεονεκτήματα.

 

Όλα τα άτομα πρέπει σταδιακά να εξετάζονται από ιατρό και να κάνουν τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις. Η πρόληψη είναι το καλύτερο μέσο για την καλή υγεία. Η αμέλεια μπορεί να αποδειχθεί πολλές φορές μοιραία.

 

ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ  

 Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Αθήνα

Γεννηματά Νικόλαου 20, Γηροκομείο, 115 24 Αθήνα Αττικής

 

mailto:[email protected]

http://95.216.7.85/~alithines

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.