178

Η Δαλιδά είναι ένα γενναίο 4χρονο κορίτσι που μάχεται κατά του Νευροβλαστωματος σταδίου 4. Πίσω στον Φλεβάρη αυτού του χρόνου η Δαλιδά παραπονιόταν για πόνους στα πόδια που κατέληξαν σε 6 επισκέψεις στον γιατρό χωρίς αποτέλεσμα. Τους είπαν πως μπορεί να είναι κάποιο τράβηγμα η πόνοι ανάπτυξης και της δόθηκαν κοινά παυσίπονα.
Στις 8 Φεβρουαρίου έγινε επιτέλους αιμοληψια και η Δαλιδά κλήθηκε την ίδια μέρα. Με την πιθανότητα λευχαιμίας σύστησαν άμεσα την μετάβαση της στο Λος Άντζελες για περαιτέρω εξετάσεις.
Οι γονείς της δεν περίμεναν λεπτό καθώς οι πόνοι της γινόντουσαν χειρότεροι – ένα μακρύ ταξίδι κατέληξε με την εισαγωγή της στο νοσοκομείο επιτέλους.
Στις 17 Φλεβάρη η διάγνωση κοινοποιήθηκε στην οικογένεια. Νευροβλαστωμα σταδίου 4 – είχε ήδη κάνει μετάσταση στον μυελό τον οστών και υπήρχε ένας όγκος πολύ κοντά στην σπονδυλική στήλη, μεγέθους περίπου 3 εκατοστά. Η χημειοθεραπεία ξεκίνησε αμέσως- οι 4 κύκλοι δεν βοήθησαν και το 90% του μυελού των οστών της Δαλιδας είχε προσβληθεί από την ασθένεια.
Οι γονείς της δρασανε άμεσα και άλλαξαν την θεραπεία με εναλλακτικές θεραπείες- που έδρασαν και μείωσαν το ποσοστό από 90% σε 10%. Η Δαλιδά υπέφερε πολύ κατά την χημειοθεραπεία οπότε αποφάσισαν να σταματήσουν τη θεραπεία.
Μιας και η χημειοθεραπεία δεν λειτούργησε η επόμενη επιλογή ήταν ακτινοβολία η ανοσοθεραπεια. Η Δαλιδά έχει εξετάσεις την επόμενη εβδομάδα. Προσευχές για τα καλύτερα αποτελέσματα θα εκτιμηθούν.
Μπορείς να το νικήσεις κοριτσάκι μου!

Πηγή :https://www.instagram.com/p/BzqkWi3gkBH/?igshid=jenmgmcjs486

το είδαμε στο :http://Win Cancer