Η απάντηση του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνης μετά το ντροπιαστικό περιστατικό με το νεαρό επιβάτη

939

Σε υπερβάλλοντα ζήλο αποδίδει το γεγονός με το νεαρό μαθητή που του απαγορεύθηκε η είσοδος σε λεωφορείο της γραμμής, επειδή του έλειπαν δέκα λεπτά για την προμήθεια του εισιτηρίου, η διοίκηση του ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου.

Μετά την πανελλήνια κατακραυγή που προκάλεσε το περιστατικό και τις οργισμένες αντιδράσεις που ακολούθησαν της δημοσιοποίησης του,

Δείτε εδώ :

Oι υπεύθυνοι του ΚΤΕΛ, καλούν σε απολογία την υπάλληλο που φέρει την ευθύνη ενώ εξέδωσαν και την παρακάτω ανακοίνωση:

Πηγή:https://www.eparxies.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.