Ντελαγκρατσιανή μαϊντανοσαλάτα της Κ Φλώρας

3040

Ο μαϊντανός αποτελεί πλούσια πηγή βιταμινών A, B και C και K για τη διατήρηση του επιπέδου υγείας του οργανισμού και της αποφυγής των ασθενειών. Τα υψηλά επίπεδα φλαβονοειδών και πτητικών ελαίων προλαμβάνουν τις βλάβες και αδρανοποιούν τα βλαβερά στοιχεία.

Η κλασική αγαπημένη μαϊντανοσαλάτα της κ Φλώρας Πρίντεζη, νόστιμη αντιοξειδωτική με όλα το οφέλη του καταπράσινου μαϊντανού της ελληνικής γης.

Υλικά

  • Μισό φρατζολάκι ψωμί ( μπαγιάτικου) με την κόρα μουσκεμένο σε λίγο νερό
  • 1 κρεμμυδάκι όχι πολύ μεγάλο
  • τα φύλλα από 1  ματσάκι μαϊντανό
  • λίγο ελαιόλαδο και ηλιέλαιο όσο πάρει
  • Το χυμό από ένα μικρό λεμόνι
  • αλάτι
  • Λίγο γάλα και ένα κρόκο αυγού στο τέλος

Διαδικασία

Στύβουμε το ψωμί με την κόρα και το βάζουμε σε μπολ.

Βάζουμε το κρεμμύδι μαζί με το μαϊντανό στο multi (μούλτι) και τα χτυπάμε με το ελαιόλαδο,  και το αλάτι.

Χτυπάμε  μέχρι να γίνουν πολτός .

Αν έχουμε μεγάλο πολυμηχάνημα προσθέτουμε στον πολτό το μουσκεμένο ψωμί και τα υπόλοιπα υλικά.

Διαφορετικά μεταφέρουμε το μίγμα του μαϊντανού από το  multi (μούλτι) στο μπολ με το ψωμί, ανακατεύουμε όλα τα υλικά της συνταγής και λίγο-λίγο  ξαναχτυπάμε στο μηχάνημα  ,  μέχρι να γίνει σαν κρέμα.

Αν μας φανεί αρκετά σφιχτό, προσθέτουμε λίγο ακόμη ηλιέλαιο και λίγο γάλα.

Δοκιμάζουμε το αλάτι και το λεμόνι σύμφωνα με το γούστο μας.

Και καλοφάγωτη

Φλώρα Πρίντεζη

Διαβάστε κι αυτή τη συνταγή της κ Φλώρας:

Σπιτικό Λικέρ Φράουλα Και Μαρμελάδα Αρωματισμένη Με Ούζο.

από http://alithinesgynaikes.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.